100مدیر و معاون، آموزش مهار آتش سوزی در مدارس را فرا گرفتند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 خبرگزاری مهر:

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش گفت: 100 نفر از مدیران و معاونین مدارس این شهرستان آموزش ایمنی و مهار آتش سوزی را فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر٬ مجید حسین جمال، افزود: 100 نفر از مدیران و معاونین مدارس مقاطع مختلف شهرستان تفرش آموزش تئوری و عملی اطفای حریق و رعایت نکات ایمنی را فراگرفتند.

وی گفت: با توجه به تاکید مدیر عامل جمعیت استان مبنی بر فراگیر نمودن آموزش های ایمنی جهت فراهم آمدن و تأمین ایمنی بیشتر شهروندان و نهادینه شدن فرهنگ پیشگیری از حوادث، این جمعیت آمادگی دارد دوره های مختلف آموزشی را به صورت رایگان و با استفاده از مربیان با تجربه جمعیت برای ادرات، مدارس و مراکز مختلف شهرستان برگزار کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش اضافه کرد: این دوره آموزشی یک روزه ۶ ساعته که در دبیرستان حضرت فاطمه(س) این شهرستان برگزار شد.

حسین جمال اظهار کرد: در این دوره  مدیران و معاونین مدارس شهرستان تفرش آموزش های تئوری و عملی لازم جهت ایمنی و پیشگیری از آتش سوزی و همچنین روش های مقابله و اطفای حریق در هنگام مواجهه با آن فرا گرفتند.

گفتنی است٬ باتوجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی هر مدرسه، خانه، مجتمع، اداره و یا مراکز عمومی کپسول آتش نشانی است، آشنایی با این وسیله و استفاده صحیح از آن ضمن اینکه ضروری است می توان حریق را مهار کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:5 | نویسنده : میثم اله وردی |